Monday, January 25, 2016

သက္​ရိွ​ေနထိုင္​မႈထဲ ​ေမတၱာတရားနဲ႔ မ်က္​ႏွာခ်င္​ဆိုင္​ခြင္​့ က်မမွာမရိွဘူး

သက္ရိွေနထိုင္မႈထဲ ေမတၱာတရားနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ခြင့္ က်မမွာမရိွဘူး
-------------------------------------------

အခ်စ္ရယ္
ယင္ေကာင္ေတြ တဝီဝီပ်ံသန္းေနတဲ့
အညႇီအေဟာက္ေတြနဲ႔ အခန္းဟာ
က်မရဲ႕ ကိုယ္လံုးတီး ညနယ္ပါ။
ေၾကာ့႐ွင္းတာမွ သိပ္လွေနတာေပါ့
က်မရင္သားေတြဟာလည္း
႐ွင့္လက္နဲ႔ထိရင္ ၾကာပန္းေတြပြင့္ဟန္ေဆာင္ပစ္မဲ့
ေသြးစုတ္ဖုတ္ေကာင္ရဲ႕ အစြယ္ေဖြးေဖြးမ်ား၊
ေဟာဒီကိုကင္းတစ္မ်ိဳးလို ညႇဳိ႕ဖမ္းႏိုင္စြမ္းဟာ
မညႇဳိးတဲ့ပန္းတစ္မ်ိဳးလို အနံ႔ဆိုးေတြ
ပုတ္အဲ့အဲ့နဲ႔။
ဒီအလွတရားကို က်မရလိုက္တယ္၊
က်ဥ္ဆံရထားတစ္စင္းလို အခင္းက်င္းမ်ိဳးနဲ႔
က်မရဲ႕အေရျပားေတြနဲ႔ က်မကို ခုတ္ေမာင္ေနတာ၊
ေအာက္ပါ ႐ွင္မသိေသးတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ ႐ွင့္ကို႐ွင္ ေလွ်ာ္ဖြတ္ေစခ်င္ပါတယ္-
ေရပုတ္ေျမာင္ထဲ ထိုးက်သြားတဲ့
ေႂကြပန္းအိုးတစ္လံုး၊
အတြင္းက ပိုကိုက္ေပါက္ေတြကို အခြံနီေတြနဲ႔ ဖံုးဖိထားတဲ့ ပန္းသီး၊
ႏႈတ္ခမ္းခ်င္း အျပန္အလွန္နမ္းစုပ္ရင္း
ကိုယ္ပိုင္အေရခြံေတြကို ဆုတ္ျဖဲရဲတဲ့သတၱိ၊
႐ွင္ သတိရိွပါ-
က်မရဲ႕ လိင္အဂၤါေဖ်ာ္ေျဖပြဲၿပီးရင္
ဦးေႏွာက္က အသိတရားနဲ႔ယွဥ္တဲ့
ကမၻာပတ္ရထားေတြဟာ က်မေပါင္ၾကားမွာ
ဂိတ္ဆံုးသြားၾကတယ္။
မိန္းမတိုင္းေတာ့ က်မလိုမဟုတ္ဘူးေပါ့
ဒါေပမဲ့ က်မကေတာ့
က်မဟာ အဲ့ဒီ အညႇီအေဟာက္ေတြမွာ
ေနသားတက် ဆက္လက္ ပြင့္လန္းေနလိမ့္အံုးမယ္။
ပလက္ေဖာင္းနဲ႔ မီးပိြဳင့္လို
က်မရဲ႕ အေရးပါပံုဟာ အေရးပါဖို႔ အေရးမပါေၾကာင္း
က်မ ႐ွင့္ကို ေကာင္းေကာင္းေျပာျပခြင့္ရခ်င္ပါတယ္။
နားလည္ပါ-
ၿဖိဳးေမာက္တဲ့ ရင္သား/တင္သားေတြနဲ႔
ဣတၳိယတို႔ရဲ႕ ရပ္တည္မႈပံုစံစနစ္ေတြထဲ
က်မရဲ႕ ငြားစြင့္ျခင္းဟာ ပူရိသေတြကို
အဆိပ္ေတာက္ အျဖစ္ေစဆံုး ေသြးေသာက္ဂမုန္းပန္းတမ်ိဳးလို၊
ျပည္တန္မတစ္ေယာက္ရဲ႕ ခ်စ္သူကို
ျပည္တန္းဆာမဟာ ဘယ္လို စိတ္ပ်က္ေအာင္ လုပ္ျပရမလဲဆိုတာ
(တကယ္ဆို)က်မရဲ႕ သစၥာပါပဲ
႐ွင့္ကို ရြံ႐ွာေစဖို႔လည္းရည္စူးတယ္
[က်မနဲ႔ အေရျပားရဲ႕ အလွ=႐ွင့္ရဲ႕ လူၫြန္႔တုန္းျခင္း]

K-ဒါရ

No comments:

Post a Comment